
za volanom. Ako pokazujete znakove pospanosti i dekoncentracije upozorava
Vas zvukom upozorenja i simbolom na komandnoj tabli.





uvek je automobil fokusiran na užitak u vožnji.
Napravljen da se ističe
RADARSKI TEMPOMAT
Zahvaljujući navigacionom sistemu omogućeno je automatsko usporavanje vozila u bilo kom zavoju, a i dodatno doprinosi bezbednosti i vožnji unutar ograničenja brzine.
Benzinski motor sa najbržim ubrzanjem
Kia Stinger je u Evropi raspoloživ isključivo sa 3.3 T-GDI motorom visokih perforrmansi koji pruža trenutno ubrzanje i brz odaziv na vozačeve inpute, dok ujedno nudi prefinjeno grand touring iskustvo idealno za duge vožnje.

Spoljašnjost
Postavlja nove standarde sa fokusom na užitak u vožnji
Unapređeni model nastao je na osnovu Stingerovog dobro prihvaćenog gran turismo karaktera, sa osveženim dizajnom, novim tehnologijama i većom upotrebljivošću. Stinger i dalje postavlja nove standarde u Kiji i još uvek je automobil fokusiran na užitak u vožnji i pritom će i na dugim relacijama vozaču nuditi udobnost i stil.
3.3 T-GDi benzinski motor sa najbržim ubrzanjem u istoriji Kije u Evropi
U Evropi Stinger je raspoloživ isključivo sa 3.3 T-GDI motorom visokih perforrmansi koji pruža trenutno ubrzanje i brz odaziv na vozačeve inpute, dok ujedno nudi prefinjeno grand touring iskustvo idealno za duge vožnje. Najveća snaga od 370 KS pri 6.000 obr./min i obrtni momenat od 510 Nm u rasponu od 1.300 do 4.500 okr./min Stingeru omogućavaju ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,9 sekunda, što znači da je Stinger sa 3.3 T-GDi motorom model Kije sa najbržim ubrzanjem ikad raspoloživ u Evropi. Ovaj motor standardno je uparen sa uglađenim 8-stepenim automatskim menjačem, a uz pogon na sva četiri točka stvorena je idealna kombinacija za pravi gran turismo.


















Unutrašnjost
Kabina sa suptilnim vizuelnim izmenama i kvalitetnijim materijalima za luksuzni ambijent
Armaturna ploča donosi Kijin infotainment sistem sa 10,25-inčnim ekranom na dodir i navigacionim sistemom oivičenim sjajnom crnom bojom, metalik umetke na upravljačkom obruču, hromirano oivičenje instrument table, novu ambijentalnu rasvetu sa čak 64 boje za personalizovan karakter kabine.
Najsavremenije infotainment tehnologije na 10,25-inčnom ekranu
Novi 10,25-inčni ekran donosi Bluetooth multipovezanost koja korisnicima omogućava istovremenu povezivost dva uređaja – jednog za telefoniranje bez ruku i upotrebu multimedija, a drugog samo za upotrebu medija. Napredni prilagodljivi i deljivi ekran korisnicima omogućava istovremeno upravljanje ili praćenje različitih funkcija vozila. Sistem standardno nudi upotrebu platformi Apple CarPlay i Android Auto, sa glasovnim upravljanjem većine funkcija, kao što su npr. grejanje i hlađenje, audio uređaj i navigacija.












Komandujte putem
PRIKAZ DOGAĐANJA U MRTVIM UGLOVIMA NA DIGITALNOM EKRANU (BVM)
Tehnologija praćenja mrtvih uglova deluje kao vozačev ‘drugi par očiju’, jer eliminiše vozačeve mrtve uglove na levoj i na desnoj strani; kada vozač aktivira migavac na digitalnom ekranu na instrument tabli se prikazuje događanje u njegovom mrtvom uglu; video se prikazuje pomoću diskretnih širokugaonih objektiva, koji su sakriveni ispod kućišta bočnih ogledala, a koji vozačima omogućavaju širi pregled u mrtvom uglu.
SISTEM ZA BEZBEDNO ODRŽAVANJE RASTOJANJA NA AUTOPUTU (HDA)
Sistem održava bezbedno rastojanje do vozila ispred na autoputu, a ujedno održava vozilo na sredini vozne trake i na krivudavim putevima.
SISTEM ZA ODRŽAVANJE VOZILA U VOZNOJ TRACI (LKA)
Aktivni sistem za održavanje vozila u voznoj traci sada može prepoznati ivicu puta i crte na putu i upozorava vozača prilikom napuštanja vozne trake bez upotrebe migavaca.
SIGURAN IZLAZ IZ VOZILA (SEA)
Kako bi sprečio putnike na zadnjim sedištima da izađu iz vozila sistem otkriva svaki neposredni rizik. U slučaju opasnosti sistem zaključava vrata i zvučno i vizuelno upozorava ugrožene putnike.




Bezbedna vožnja

SISTEM DETEKCIJE VOZILA U MRTVOM UGLU (BCA)
Sistem za pomoć kod sprečavanja sudara u mrtvom uglu predstavlja nadgradnju postojećeg sistema za upozoravanje na vozila u mrtvom uglu (BCW); umesto jednostavnog upozoravanja vozača na vozila na susednoj traci na auto-putu BCA kočenjem pomaže vozačima da izbegnu eventualni sudar.

UPOZORENJE NA BOČNI SAOBRAĆAJ POZADI (RCCA)
Da bi vožnja unazad bila još bezbednija – posebno kada izlazite sa mesta za parkiranje gde imate ograničenu preglednost – RCCA zvučno i vizuelno upozorava vozača i automatski aktivira kočnice, u slučaju da radari otkriju bočni saobraćaj u traci u koju ulazi vozilo. Ako vozač odabere opciju upozorenja (Warning Only), sistem će upozoriti samo zvučno i vizuelno, bez automatskog kočenja.

INTELIGENTNO UPOZORENJE NA OGRANIČENJE BRZINE (ISLA)
Sistem koristi kameru za čitanje oznaka za ograničenja brzine duž puta i prikazuje podatke pored brzinomera i na navigacionom displeju. Tada možete sami prilagoditi brzinu vozila u skladu sa ograničenjima.

SISTEM ZA SPREČAVANJE NALETA (FCA)
Kombinujući podatke sa kamere i radara iz Vašeg vozila, FCA sistem analizira podatke o drugim automobilima, pešacima ili biciklistima kako bi izbegao potencijalni sudar sa njima. FCA takođe deluje kako bi sprečio sudare sa vozilima pri skretanju ulevo na raskršću. Ako otkrije potencijalni sudar, na Vašoj instrument tabli pojavljuje se signal upozorenja i primenjuje se maksimalna snaga kočenja.

RADARSKI TEMPOMAT SA NAVIGACIONOM ASISTENCIJOM (NSCC)
Sistem upotrebom kamere i radara održava zadatu brzinu, održavajući tako bezbednu udaljenost između Vas i vozila ispred. Takođe kontroliše ubrzanje i usporavanje kako bi zaustavio Vaše vozilo kada to učini vozilo ispred, a krene kada krene i vozilo ispred. Zahvaljujući navigacionom sistemu omogućeno je automatsko usporavanje vozila u bilo kom zavoju, a i dodatno doprinosi bezbednosti i vožnji unutar ograničenja brzine. Pored toga NSCC pomaže vozaču na krivudavim delovima auto-puta, jer pre krivine automatski smanjuje brzinu vozila na odgovarajući nivo, dok nakon izlaska iz krivine sistem vraća na prethodnu brzinu.

NAPREDNI SISTEM ZA ODRŽAVANJE VOZILA U VOZNOJ TRACI (LFA)
Kijina autonomna vožnja drugog nivoa veliki je korak prema poluautonomnoj vožnji. U kombinaciji sa radarskim tempomatom, LFA sistem prati ubrzanje, kočenje i položaj upravljača u odnosu na vozila ispred. To znači da je vožnja u gužvi lakša i bezbednija. Sistem, koji deluje u rasponu od 0 do 180 km/h, koristi kameru i radar kako bi održao sigurnu udaljenost od vozila ispred i prati oznake na putu kako bi zadržao vozilo u postojećoj voznoj traci.
Stinger misli na vas
Bežično punjenje
Baterija je pri izmaku? Ne brinite. Uživajte u najnovijoj tehnologiji bežičnog punjenja koji koristi elektromagnetno polje i tako Vas oslobađa kablova. Unutar središnje konzole nalazi se podloga za bežično punjenje za pametne telefone.
Driver Attention Warning
Sistem za upozoravanje vozača na dekoncentraciju prati različita ponašanja vozača i prepoznaje vozačevu dekoncentraciju za volanom. Ako pokazujete znakove dekoncentracije i pospanosti upozoriće Vas simbolom na komandnoj tabli i zvukom upozorenja.
Head-Up Display
Head-Up displej (HUD)5, u boji podesiv po visini, omogućava vozaču da vidi ključne informacije o vožnji koje se odražavaju na vetrobranskom staklu. Na displeju će se prikazivati brzina, navigacija o skretanju-po-skretanju i podešavanje zvuka, kao i informacije o detekciji mrtvog ugla.





BLIŽI SE REGISTRACIJA?

partneri








2023 | © All rights reserved by Kia Veljaauto | Powered by Infinito Media | Impressum | Politika privatnosti